miercuri, 7 septembrie 2011

Leapsa de la Pumpkin Pie

1) Luaţi cartea cea mai apropiată, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici rândul al 4-lea.
"-O! a spus Emma, si apoi mai incet: o!"

2) Fără să verificaţi, cât e ora?
14.30

3) Verificaţi!
13.39

4) Cum sunteţi îmbrăcată?
Pijama....

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitaţi?
Mă uitam pe Google

6) Ce zgomot auziţi în afara calculatorului?
Nimic:|

7) Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Am ieşit acum o ora sa fac cumparaturi...

8) Ce ai visat ieri noapte?
Am avut un vis cu catei:X

9) Când aţi râs ultima oară?

Aseara cand ma uitam la un film cu mama.

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Nimic, nu-mi place să încarc pereţii.
11) Dacă aţi deveni milionară peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Mi-aş cumpăra o casa pe malul marii.
12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Nu mai stiu.

13) Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Nu..

14) Ce părere aveţi de acest chestionar?
Merge.

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Mi-e foame! Iar...

16) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiţă?
Victoria :D

17) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?
Cred ca Stefan.
18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
DA

19) Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba?
TOTUL

20) Vă place să dansaţi?
Da

21) George Bush?
Hmmm,... partial noros

22 )Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
Stirile de pe KanalD :)).

23) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Leapşa o poate prelua oricine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu